1. mars 2012

Tid til et kort ..




Ble et kort til her før jeg setter meg på toget til Levanger og etter helga til Trondheim for å være flittig student.. spent på eksamen i morgen, men krysser fingre for at det går bra :)
Har laget et kort fra en skisse og blitt inspirert av at våren er rundt hjørnet..snart.. og vår for meg er sommerfugler, fugler og blomster :)
Ha ei skikkelig god og koslig helg :) :)
Klem

Det jeg har brukt er: Bazzilark, Maja Design "Sin lyckas smed", Magnolia sommerfugldies, Martha stewart sommerfuglpunch, Tim Holtz tape og distress ink, perler fra notabene, blomster fra papirhobby og taggen husker jeg ikke :)

Utfordringer:
- scrapperriket #46: skisse 1
- Deep ocean#20: spring
- Kortgleder: Vår

4 kommentarer:

  1. Eit veldigt flott kort :) Mange fine detaljar. Eg óg e svak for sommarfuglar og Maja Design sine sarte ark ♥
    Ska krysse fingre for eksamen i mrg.
    Og god helg :)

    SvarSlett
  2. Wowww,dette var skikkelig lekkert :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Skikkelig søtt kort! Flott løsning på skissa!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket :)

    SvarSlett
  4. Wow - dette er nydelig!!! kjempeflotte farger detaljer, og likte oppsettet veldig godt!

    Takk for at du deltar i denne månedens utfordring hos Kortgleder

    Lykke til i trekningen – og håper du deltar neste mnd også!
    klem fra
    Eva`s Scraproom
    DT medlem Kortgleder.
    DT medlem Heidi`s Hobbystuggu.

    SvarSlett