13. mars 2012

Utfordringer




Juhu, ferdig med eksamen og tror ikke det gikk så veldig galt :) I gårkveld tok jeg med meg scrappesakerne og dro til min søster der vi satt noen timer og koste oss :) Laget et kort som jeg putter inn i noen utfordringer. Tror det kan bli endel scrapping fremover da jeg endelig kjenner at det er morro igjen :) :) De blomstene fra kort og godt var helt nydelige og blir nok en ny favoritt her :)

Det jeg har brukt her er Tim Holtztape, tape fra kremmerhuset, ark fra Bazzil og et ark fra ukjent, perler, bilde, kartong er ukjent, bånd fra kort og godt. Distress "vintage photo", blomster fra kort og godt.

Utfordringer:
- Card and Scrap #27: bruk sløyfe
- Scrap a long #14: Inspirert av bilde (inspirert av rosa og grønn)
- Scrapperiket #47: Craft
- Sketchy colors #108: skisse
- Allsorts challenge blog #145: say it with flowers

5 kommentarer:

  1. Sikken et fint kort du har lavet.
    Tusind Tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort.
    Herlige farger.
    Takk for at du er med på skisseutfordringen til SC denne uken.
    Lykke til.
    Klem fra kaia

    SvarSlett
  3. Så flott kort og stilig blomsterpynt!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    klem Anne

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket :)

    SvarSlett
  5. Ett flott kort :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha en fin helg! :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett